SELAMAT DATANG KE PAPARAN MAYA PERSATUAN PENDUDUK PERDANA COLLEGE HEIGHTS, MANTIN, NSDK

Isnin, 14 Februari 2011

CATATAN TERAKHIR SAYA

[b]

Salam sejahtera buat semua penduduk PCH. Saya merakamkan ucapan TAHNIAH dia atas perlantikan AJK PPPCH yang baru untuk sesi 2011/2012 yang diterajui oleh En. Masri Mansor sebagai pengerusinya. Saya juga ingin mengucapkan terima kasih diatas kerjasama penduduk sepanjang berlangsungnya Mesyuarat Agung Tahunan PPPCH Kali ke-3 yang lalu. TAHNIAH!!!

Disini, saya selaku bekas Pengerusi PPPCH berharap agar seluruh AJK mempunyai semangat yang kental dalam menjalankan usaha-usaha murni demi kebaikan seluruh penduduk Perdana College Heights.

Disini, saya akan menamatkan perkhidmatan saya selaku 'blogger' untuk pppch.blogspot.com mulai 14.02.2011 untuk memberikan ruang kepada jawatankuasa baru untuk menyambung usaha memasukkan entry2 baru untuk ruang maklumat di dalam blog ini.

Saya terlebih dahulu ingin memohon kemaafan sekiranya ada entry2 yang tidak menyenagkan hati pelayar blog ini dan sesungguhnya hanya tujuan satu iaitu memberikan informasi terkini kepada kepada penduduk Perdana College Heights.

Sekian, terima kasih.

MOHD ANUAR SAED
Blogger Feb2010-Feb2011

[/b]

5 ulasan:

kzaman berkata...

InsyaAllah sambung perkhidmatan selepas 2012.
Selamat Berguru..

_killer_ berkata...

patutnya ucapan TAKZIAH yang patutnya den terimo..

CheguAnuar berkata...

Kalau dipanjangkan usia dan sihat tubuh badan.. tksih atas support bang.. buat bro 'killer'.. den mmg setuju sgt dgn jwtn yg hang dpt.. takdak orghang lain dah yg layak.. -).. TAHNIAH!!!

INSTITUT PERTANIAN SERDANG berkata...

Selamat bertekun dalam pelajaran selepas nie..
mengikut bancian awal semmamngnya masih ramai lagi ahli ppch yang memerlukan ce gu nuar untk meneruskan khidmat.saya cuma mampu untuk membantu setakat yang boleh.
melihat dari kemampuan dan kebolehan .saya hanya ingin membantu..namun telah tersurat ,akan saya redah jua dengan segala keringat untuk meneruskan agenda PPCH nie.Untuk blog nie saya harap ia tidak akan ditutup kerana telah punya pengikut tersendiri.kami ajk baru akan menyambung warisan yang ditinggalkan.
terimakasih

CheguAnuar berkata...

Buat bang masri.. den percayo abg boleh meneruskan kesinambungan yang ado.. harap AJK bro dpt sama-sama melaksanakan amanah yang diberikan. Den buleh bantu apa yg boleh.. InsyaAllah. Hidup Bro Masri!! -)