SELAMAT DATANG KE PAPARAN MAYA PERSATUAN PENDUDUK PERDANA COLLEGE HEIGHTS, MANTIN, NSDK

Ahad, 20 Februari 2011

Surau Al Falah ,PCH..one stop dissemination of information

[b]



Akhirnya Surau Alfalah dapat dipersiapkan untuk digunakan oleh semua muslimin dan muslimat di Perdana College height. Segala jerih dan payah semua AJK pembinaan surau terutama peneraju utamanya terbayar sudah.,biarpun masih belum sempurna 100% namun aura yang ada pada surau alfalah telah cukup untuk memberikan senyuman kepada penduduk PCH.

Solat telahpun didirikan dengan bilangan para jemaah semakin hari semakin bertambah.Apakah inn masih peringkat permulaan???rasanya tidak kerana rata-rata kepuasan terpancar dari mulut para jemaah sekalian.Disini berkumpulnya warga orhid,warga bayan warga suria dan tidak ketinggalan para warga imigran muslim yang menumpang rezeki disini.
Disini Surau Alfalah telah menjadi tempat sehenti(one stop) penyebaran maklumat paling cepat dan pantas kepada semua warga PCH.segala maklumat terkini akan dikhabarkan disini terus menerus tanpa sekatan dan batasan.Jadi dapatkan maklumat terpantas diSurau Alfalah,mengenai rumah kita,taman kita,surau kita,jemaah kita,jiran kita,persatuan kita ,krt kita dan segalanya yang anda ingin tahu. Lantas jangan malu-malu dong ayuh bersama kita meriahkan dan imarahkan surau kita yang tercinta ini..Pada mereka yang ingin terus menyumbang jangan tangguh-tangguh lagi teruskan niat murni anda.Insyallah
“ Bandingan ( pahala ) orang-orang yang membelanjakan harta mereka pada jalan Allah umpama sebiji benih yang tumbuh menerbitkan tujuh tangkai dan tiap-tiap tangkai itu pula terdapat seratus biji. Dan ingatlah Allah akan melipatgandakan pahala bagi sesiapa yang dikehendakiNya dan Allah Maha Luas ( KurniaNya ) lagi Maha Mengetahui. ”
( Surah Al-Baqarah Ayat 261

[/b]

Tiada ulasan: